Wednesday 22 February 2012

t-shirt elmo




model (4thn) memakai saiz M
teringat semasa kecil-kecil dahulu, siri kartun inilah yang paling saya minat. walaupun kadang-kadang  tidak faham apa yg dikatakan tetapi terhibur juga melihat telatah karakter-karakternya. kini anak saya pula meminati siri ini. disamping menonton bersama, bolehla saya ajarkan beberapa perkataan bahasa inggeris, mudah-mudahan dia lebih memahami dan menambahkan kosa kata....
apabila dia tahu saya menjual baju ini, bertambah gembira dia. katanya bolehla menambahkan koleksi elmo yang ada...kepada sesiapa yg berminat..sila hubungi saya...








fabrik: kain tshirt berkualiti
saiz: S, M, L sahaja 
setiap saiz terdapat 1 helai sahaja


****harga PROMOSI:RM 20






fabrik: kain tshirt berkualiti
saiz L sahaja (1 helai)


****harga PROMOSI:RM 18

No comments:

Post a Comment

HOT NEWS