Thursday 16 February 2012

bismillah.....

alhamdulillah...setelah sekian lama nak menulis di blog,akhirnya tercapai jua. kesibukan dengan urusan pelajaran dan menguruskan keluarga membuat kan saya ayik tertangguh jer nak menulis.start hari ini,saya akan memperuntukkan sedikit masa yg sentiasa padat ni tuk mengupdated blog ni.dalam blog ni saya akan kongsi cerita/pengalaman saya dalam menjalani kehidupan seharian.saya ni jenis org yg suka memerhati alam sekeliling, baik, haiwan, tumbuhan, lebih2 lagi gelagat org ramai. macam2 ader..disamping itu, pengalaman saya mengharungi hidup sebagai isteri, mama, anak dan pelajar juga akan saya coretkan. 
akhir kata asslammualaikum...semoga dengan adanya blog ini menjadi medium untuk saya merapatkan lagi ukhuwah antara kita

No comments:

Post a Comment

HOT NEWS